Ми переїхали 🚚 Шукай в розділі послуги на Plerdy Детальніше

0Ви дізнались тільки
% інформації

Контекстна реклама сайту в Google: 27 помилок

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

Перш ніж оглянути кожну з можливо допущених помилок, давайте заглибимось, що таке контекстна реклама і чому її варто використовувати для збільшення трафіку та відповідно прибутку сайту?

Що таке контекстна реклама в Інтернеті та як вона працює для збільшення прибутку сайту?

Контекстна реклама в Інтернеті – прекрасний інструмент інтернет-маркетингу, який при правильному використанні може постійно приводити Вам нових клієнтів. Контекстна реклама – рекламні оголошення, які бачать користувачі при введенні будь-якого запиту в пошуку в Google, що налаштовується індивідуально для кожної компанії під різні галузі та сфери, а також потреби клієнтів та їхніх запитів. Контекстна реклама надзвичайно ефективна, але тільки у руках професіоналів!

Творці контекстної реклами в Інтернеті, так званої Google Ads (раніше більш відомої як Google Adwords) створили сервіс, що дозволяє максимально чітко обрати свою цільову аудиторію та через налаштовану правильно контекстну рекламу достукатися до неї.  І все б добре, ось тільки ключова теза тут – словосполучення «правильно налаштовану рекламу», що до снаги зовсім не кожному. Особливо, якщо достатнього досвіду в створенні та веденні кампаній немає, або ж якщо ви маєте справу з Google Ads вперше.

Змоделюємо поширену ситуацію. Ви зареєструвалися в Google Ads, створили контекстну рекламу і, відповідно, оголошення, вказали посадкові сторінки, бюджет і запустили рекламну кампанію. І… щось пішло не так. Адже минув уже тиждень, витрачено весь рекламний бюджет, а від заявок або дзвінків із сайту і сліду немає. Доведеться розбиратися в чому проблема і чому не працює контекстна реклама?

Найкращим рішенням було б, звичайно, звернутися за допомогою до фахівця з реклами, щоб він дізнався причини чому не працює контекстна реклама. Власне, це я і рекомендую вам зробити. Проте деякі проблеми можна «діагностувати» і самостійно, оскільки більшість помилок в налаштуванні контекстної реклами все ж дуже поширені, особливо серед новачків, що налаштовують рекламу вперше.

Андрій Чорний підготував коротке відео “Google Ads vs Facebook Ads: що вибрати?“. Рекомендуємо Вам його подивитися і дізнатися більше про кожну платформу для реклами. Приємного перегляду!

Ось 27 основних причин, чому ваша контекстна реклама погано працює

Пропонуємо Вам ознайомитися із 27 різними помилками, чому ваша контекстна реклама погано працює. Читайте уважно та одразу переглядайте налаштовані Вами рекламні кампанії на наявність цих помилок. Тож, поїхали:

Помилка № 1: Неправильний вибір цілей кампанії при налаштуванні контекстної реклами

Кожна рекламна кампанія в Google Ads повинна починатися із визначення цілей, яких Ви бажаєте досягти. Лише після цього можна переходити до виконання наступних завдань з налаштування реклами. Здебільшого неправильний вибір цілей контекстної реклами в Інтернеті стається від незнання як саме працює ця ціль і що варто обрати саме для Вашого товару чи послуги. Щоб не робити більше таких помилок, я надаю перелік усіх цілей реклами з детальним поясненням.

Отже, цілі контекстної реклами в Google Ads поділяються на такі категорії:

  1. Продаж – використовується для збільшення продажів на сайті, в додатку, телефоном, а також в офлайн-магазині.
  2. Потенційні клієнти – допомагає Вам відшукати потенційних клієнтів, що лише готуються або на стадії виявлення потреби у Вашому товарі. Така ціль закликає потенційних клієнтів стати справді клієнтами.
  3. Трафік на сайт – ціль контекстної реклами допомагає збільшити кількість трафіку на сайт. Дану ціль варто використовувати, якщо ви не продаєте нічого онлайн на сайті. Тобто, якщо Ви хочете проінформувати користувачів про Вашу послугу, якою можна скористатися офлайн, або Ви маєте цікаві статті, що можуть додатково стати джерелом потенційних клієнтів.
  4. Збільшення уваги до бренду – така ціль контекстної реклами дозволяє покращити увагу потенційних клієнтів до Вашого бренду.
  5. Збільшення впізнаваності бренду – ціль контекстної реклами дозволяє охоплювати якомога більшу кількість аудиторії для покращення впізнаваності Вашого бренду. Варто використовувати, якщо Ви бажаєте грати в довгу і не маєте намірів відразу щось продавати.
  6. Реклама додатків – якщо Ви бажаєте прорекламувати і збільшити кількість завантажень Вашого додатку, тоді ця ціль спеціально для Вас. Але варто тестувати, чи співпадають Ваші очікування з бажаннями і кліками споживачів.  Збільшити кількість установок програми та взаємодій з нею як результат успішної реклами.
  7. Рекламна кампанія без цілі – цю ціль контекстної реклами варто використовувати, якщо вище перелічені Вам не підходять.

Тепер Ви знаєте, якщо завдяки контекстній рекламі в Інтернеті Ви бажаєте збільшити кількість продажів, то вам необхідно обирати ціль контекстної реклами “продаж” або “потенційні клієнти”, адже від збільшення уваги до бренду та його впізнаваності Ви не отримаєте прямих продажів.

Помилка № 2: Нерелевантні ключові слова або використання некоректної відповідності ключових слів при налаштуванні контекстної реклами

Ключові слова та фрази для контекстної реклами в Інтернеті – є основним складником для налаштування контекстної реклами. Тому при неправильному виборі чи застосуванні контекстна реклама автоматично погано працюватиме, або не приноситиме необхідних результатів.

Для початку, щоб вибрати ключові слова для запуску контекстної реклами в Інтернеті Google Ads, Вам необхідно скористатися Планувальником ключових слів. Проте не все так легко, як здається на перший погляд.

Запити, які здаються вам релевантними, можуть просто не нести цінності в комерційному плані. Наприклад, запит «skoda rapid 2023 фото», найімовірніше, вводить користувач, який просто шукає фотографії нової моделі машини. Він не буде її купувати, йому просто цікаво. Цей запит не підходить для реклами, він не є релевантним.

Тому потрібно акцентувати увагу саме на тих рекламних запитах, які потенційно можуть спричинити конверсію. Найпростішим прикладом таких запитів, що налаштовують в рекламі, можуть бути ключові фрази, які містять такі слова, як «купити», «ціна» тощо.

Важливо також пам’ятати, що:

  1. Вибрані Вами чи Вашими спеціалістами ключові слова, не повинні повторюватися в різних групах оголошень чи кампаніях при налаштуванні контекстної реклами. Така помилка приведе до показу різних оголошень чи пропозицій рекламі, які конкуруватимуть один з одним.
  2. Рекомендую, щоб одна група рекламних оголошень містила не більше 10 – 18 ключових запитів. Використовуючи більше, Ви не зможете охопити більше слів в оголошенні контекстної реклами.
  3. Варто обирати найбільш релевантні слова під час налаштування реклами, а ще краще фрази з 2-х або 3-х слів. Тоді ймовірніше, що запити чітко відображають наміри здійснити купівлю після кліку на контекстну рекламу в Інтернеті.

Також не варто забувати, що обрати та включити ключові слова в контекстній рекламі це все, що потрібно зробити. При налаштуванні контекстної реклами Google Ads, а саме ключових слів, кожному слову присвоюється своя відповідність.

Відповідність ключових слів в контекстній рекламі ділиться на такі категорії:

  1. “Точна” відповідність “купити мобільний телефон” – Ваше оголошення показується тільки за цим запитом. Тобто при пошуку “купити мобільний телефон самсунг” Ваше оголошення показуватися не буде. При виборі таких запитів Вам варто бути на 90% впевненими, що саме за цим запитом в рекламній кампанії Ви зможете знайти власного клієнта.
  2. Фразова відповідність “купити мобільний телефон”. Тобто при пошуку “купити мобільний телефон самсунг” Ваше оголошення буде показуватися, адже містить фразу, яку Ви вказали. Мінусом цієї відповідності є те, що без використання мінус-слів Ваше оголошення може показатися і не за релевантними ключовими запитами.
  3. Широка відповідність “купити мобільний телефон” – тобто при запиті “купити мобільний телефон бу відгуки” Ваше рекламне оголошення буде показуватися в рекламі. Але, якщо Ви представник оригінальних невживаних телефонів, Ви будете витрачати шалені бюджети і показуватися не тій аудиторії.

Помилка № 3: Неправильне впорядкування ключових слів при налаштуванні контекстної реклами

Ошибка № 3: Неправильный порядок ключевых слов при настройке контекстной рекламы

Найчастіше цю помилку роблять новачки при налаштуванні контекстної реклами Google Ads. В чому полягає суть цієї помилки?

В одній компанії повинні бути лише ключові запити, що відповідають вибраній категорії. Не варто змішувати мобільні телефони і ноутбуки, або аксесуари для мобільних телефонів. Варто кластеризувати для кожної групи ключових слів певний товари чи групу товарів. Тільки тоді це рахуватиметься правильним налаштуванням контекстної медійної реклами.

Помилка № 4: Низький показник якості ключових слів в контекстній рекламі

Ще один важливий показник контекстної реклами в Інтернеті – показник якості ключових слів. Цей показник показує, наскільки релевантний ключовий запит вибрано відносно до цільової сторінки та його використання в оголошеннях, а також CTR – чи взагалі користувачі клікають на Ваше оголошення при його показі під час реклами. Максимальний показник якості ключових слів дорівнює 10. Якщо Ваш показник в контекстній рекламі по будь-якому слові менше 6, варто або виключити його із списків, або змінити опис оголошення і ще раз включити його у тексті.

Помилка № 5: Ви не використовуєте мінус-слова в контекстній рекламі

Мінус-слова в контекстній рекламі – вибрані ключові запити чи слова, при введенні яких Ваше оголошення показуватися не буде.

Списки мінус-слів в рекламі дозволяють підвищити ефективність контекстної реклами і знизити рекламні витрати. Використовуючи їх, ви зможете відсіювати нецільові покази і не платитимете за переходи з реклами, які з самого початку не можуть бути орієнтовані на здійснення конверсійних дій.

Приклад контекстної реклами: Ви продаєте новий телефон, при запиті “купити телефон бу”, Ваше оголошення не показуватиметься, але при умові, що слово “бу” включене до списку мінус-слів в рекламній кампанії.

Важливо пам’ятати, що  в контекстній рекламі мінус-слова варто прописувати до кожної кампанії окремо і в різних відмінках та варіантах. Тобто якщо в списку мінус-слів рекламних кампаній є “бу” то при відсутності у списку “б/у” Ваше оголошення все ж показуватимуть.

Або, наприклад, візьмемо контекстну рекламну кампанію, суть пропозиції якої – ремонт пральних машин. Зрозуміло, що цільовими запитами для нас будуть наступні:

  1. ремонт пральних машин;
  2. ремонт пральних машин lg;
  3. ремонт пральних машин samsung;
  4. ремонт пральних машин вдома;
  5. + аналогічні запити, які містять назву вашого міста і низка інших.

А ось як мінус-слова можна взяти такі: «своїми руками», «відео», «самостійно», «інструкція» тощо. Тобто ті слова, що входять у запити, які не несуть для вас комерційної цінності.

В Інтернеті можна знайти готові універсальні списки мінус-слів для інтернет-магазинів, які містять, наприклад, такі слова, як «бу», «фото», «скачати», «форум» і багато інших.

Помилка № 6: Використання малої кількості налаштованих оголошень в контекстній рекламі

Ошибка № 6: Использование малого количества настроенных объявлений в контекстной рекламе

Враховуючи те, що в оголошенні Ви вказуєте різні типи закликів до дії, рекомендуємо Вам використовувати при налаштуванні реклами не менше 3-х оголошень для однієї групи ключових запитів.

Таким чином, Ви зможете ефективніше працювати в Інтернеті.

Помилка № 7: Незнання “життєвого” шляху клієнта та його “вартість” для Вас (LTV) в контекстній рекламі в Інтернеті

Завдяки визначенню (LTV) в контекстній рекламі кожного клієнта Ви можете визначити оптимальний розмір бюджету і перестанете його “зливати”.

Формула для оцінки доцільності реклами LTV визначається як добуток 3-х значень = (Середня ціна продажів)*(к-сть транзакцій, що здійснені повторно)*(середній час “служби” клієнта).

Наведу приклад визначення LTV: Якщо середній чек клієнта дорівнює 30 доларів, транзакції повторно здійснюються кожні 2 місяці (тобто 6 разів на рік), і клієнт довіряє Вам протягом 2,5 років то LTV клієнта становить = 30*6*2,5 = 450$.

Дана цифра дає можливість прогнозувати Вам прибуток з одного клієнта в розмірі 450$. Ці дані є важливими для розрахунку доцільності запуску реклами і прогнозу її окупності.

Помилка № 8: Одночасно налаштований пошук за ключовими запитами + медійна реклама в контекстній рекламі в Інтернеті

При налаштуванні контекстної реклами Google Ads Ви можете обрати, чи показувати Ваші оголошення винятково як контекстну рекламу, чи додатково з медійною. Якщо Ви налаштовуєте контекстну рекламу вперше, то, мабуть, пропустите цей пункт, в якому автоматично вибрані 2 реклами. Не виключивши медійну рекламу, Ви не зможете детально сегментувати показники рекламної кампанії: які кліки і конверсії “принесли” пошукові оголошення, а які медійна реклама.

Краще створювати окремо пошукові кампанії і окремо кампанії КМС (медійні).

Помилка № 9: Не проведено аналіз конкурентів перед запуском контекстної реклами в Інтернеті

Ошибка № 9: Не проводите анализ конкурентов перед запуском контекстной рекламы в Интернете

Є одне просте і перевірене правило, яке справедливе не тільки щодо інтернет-маркетингу. Якщо хочете стати першим і отримати максимальну віддачу – подивіться, як реклама працює у конкурентів, і просто зробіть краще. У контекстній рекламі однією з основних причин відсутності вигоди від її використання є те, що всі переваги на боці конкурентів.

Перед тим як налаштувати контекстну рекламу в Інтернеті, виберіть декілька ключових запитів та просто “загугліть”. Перегляньте, з ким доведеться конкурувати в рекламній кампанії, які заголовки варто писати, на що варто краще звернути увагу, який вигляд має кожне оголошення і чи є якийсь конкурент, що займає топові позиції по всіх ключових запитах. Тільки після цього рекомендую запускати контекстну рекламу в Інтернеті.

Помилка № 10: Мало знаєте про ціни товарів ваших конкурентів при налаштуванні контекстної реклами

Ошибка № 10: Мало знаний о ценах товаров ваших конкурентов при настройке контекстной рекламы

Якщо Ви здійснили аналіз конкурентів, але все ж бачите якісні чи кількісні переваги Вашого товару в контекстній рекламі, врахуйте ще одну особливу річ – ціна Ваша та ціна на товар у конкурентів. Якщо при аналізі було виявлено, що ціна конкурентів є значно нижчою, ніж у Вас, варто або запропонувати клієнтові додаткову цінність товару, або пропозицію, від якої йому буде важко відмовитися. На цей час є дуже малий відсоток клієнтів, що не порівнюють Ваші ціни із цінами конкурентів. Тому витрачати бюджет на контекстну рекламу і не пропонувати клієнтам щось краще – це гроші витрачені на вітер.

Помилка № 11: Ви не спрямовуєте відвідувачів на відповідну сторінку продукту або категорії у контекстній рекламі

Ошибка № 11: Вы не направляете посетителей на соответствующую страницу продукта или категории в контекстной рекламе

Дуже важливо підібрати правильні ключові запити для різних сторінок товарів чи категорій. Якщо Ви в контекстній рекламі пропонуєте купити конкретний товар, то ключові запити повинні містити назву товару, його марку та інші характеристики, а найголовніше, після переходу за цим ключовим запитом, користувач повинен потрапити одразу на сторінку товару, а не категорії. Якщо сторінка не відповідає ключовим запитам та побажанням користувачів,  Ваше оголошення не потрапить у ТОП 3, або, якщо попаде, то Ви будете платити шалені гроші за 1 клік.

Також не варто забувати, що робота веб-сайту тут відіграє важливу роль. Якщо зайти на сторінку сайту з контекстної реклами, сторінка буде завантажуватися більше 3-х сек., користувач залишить сторінку, за клік якої Ви вже заплатили. Це варто тестувати і, у разі виявлення проблем, спочатку варто їх виправити, а вже потім запускати контекстну рекламу в Інтернеті.

Особливу увагу при запуску контекстної реклами в Інтернеті варто звернути на юзабіліті, бо саме такого роду чинники часто не є очевидними для більшості власників інтернет-магазинів. Сюди можна віднести відсутність фотографій і неінформативні описи товарів, відсутність інформації щодо доставки та оплати, збої в роботі кошика та інші складнощі при оформленні замовлення.

У результаті навіть велика кількість переходів з оголошень у контекстній рекламі може не конвертуватися в продажі, і ведення кампанії буде для вас невигідним.

Помилка № 12: Недостатній вміст наповнення сторінки при налаштуванні контекстної реклами

Ошибка № 12: Недостаточно наполненные страницы при настройке контекстной рекламы

При переході з контекстної реклами на сторінку сайту (товару чи категорії) користувач хоче одразу побачити максимально корисну для нього інформацію. Це стосується не лише ціни, а й опису характеристик та іншої важливої інформації. У разі відсутності будь-якої інформації гроші будуть витрачені на вітер. Потурбуйтеся про вміст сторінки до запуску реклами, тобто завчасно.

Помилка № 13: Готовність витрачати занадто малий бюджет на контекстну рекламу в Інтернеті.

Бюджет контекстної реклами в Інтернеті, насправді, дуже важке питання і є найпоширенішою проблемою поганої роботи контекстної реклами. Контекстна реклама налаштована правильно, не виникає жодних зауважень до налаштувань, проте не приносить Вам очікуваних результатів? Перегляньте, яка кількість кліків приблизно здійснюється за 1 день чи 1 тиждень, а також який при цьому витрачається бюджет. Тобто треба одразу встановлювати оптимальний бюджет, достатній для досягнення маркетингових цілей, щоб отримувати високий відсоток показів.

Помилка № 14: Неправильно налаштовано регіональність показу оголошень контекстної реклами в Інтернеті

Ошибка № 14: Неправильно настроена региональность показов объявлений контекстной рекламы в Интернете

Варто дуже прискіпливо ставитися до вибору місцевості показу вашої контекстної реклами.

Наприклад, вашим цільовим регіоном є Львів і область, а в налаштуваннях кампанії встановлено таргетинг на всю країну. Добре, якщо хоч у самих рекламних оголошеннях місто вказано правильно, так хоча б можна буде уникнути марної трати рекламного бюджету на кліки.

Ви продаєте послуги з виготовлення меблів на замовлення і пропонуєте доставку та складання виробів саме у Львівській області. За оголошенням переходить житель Києва/Херсона/Запоріжжя (або будь-якого іншого не цільового регіону), переглядає ваш каталог, умови доставки, оплати і тут бачить, що географічно ви перебуваєте у Львові і доставляєте тільки у цьому регіоні. На цьому все і закінчиться.

Ні, звичайно, ймовірність того, що хтось візьме та й зробить замовлення по цьому рекламному оголошенні, все ж є, але вона мізерна. Навіщо це робити, якщо завжди можна знайти потрібну компанію в своєму місті. Тому, якщо цей пункт актуальний для вашого бізнесу, обов’язково зважайте на нього налаштовуючи рекламу.

Помилка № 15: Низькі позиції оголошень або неправильний вибір цільової аудиторії в контекстній рекламі Google Ads

Ошибка № 15: Низкие позиции объявлений или неправильный выбор целевой аудитории в контекстной рекламе Google Ads

У деяких тематиках бізнесу позиція рекламного оголошення відіграє важливу роль. Людина, якій потрібен виклик евакуатора, найімовірніше, натисне саме на перше оголошення в списку, бо їй потрібно відразу ж зателефонувати, щоб скористатися послугою тут і зараз.

Водночас, якщо ваше оголошення з контекстної реклами перебуває на низькій позиції, але кліків багато, можливо, такі переходи генерує не зовсім цільова аудиторія, яка характеризується більше інформаційним інтересом, ніж комерційним.

З іншого боку, як уже було написано, відштовхуватися потрібно від тематики бізнесу: якщо ваш продукт або послуга вимагає поглибленого вивчення з боку користувача перед тим як прийняти рішення, то не обов’язково за будь-яку ціну пробиватися на перше місце. Інакше можна просто «злити» бюджет, не отримавши при цьому відповідної віддачі.

Помилка № 16: Особливості тематики бізнесу в контекстній рекламі Google Ads

Ошибка № 16: Особенности тематики бизнеса в контекстной рекламе Google Ads

Ок, ви перечитали всі перераховані нами пункти, проаналізували рекламну кампанію і виправили помилки. У результаті вийшла майже ідеальна рекламна кампанія, оголошення якої ведуть на майже ідеальний сайт. Але продажів все одно немає. У чому ж тоді проблема? Чи справді контекстна реклама може погано працювати?

Виявляється, є тематики, залучення покупців до яких шляхом використання контекстної реклами просто нерентабельне. Ринок перегрітий, товар специфічний, та й безліч інших причин. Серед таких факторів можуть бути особливості самої ніші або окремих категорій товарів, місцезнаходження цільової аудиторії, характер попиту (відкладений, емоційний) тощо.

В такому випадку Вам варто працювати з іншими можливостями Google Ads, такими як ремаркетинг, медійна або банерна реклама. Можливо вона працюватиме для Вас значно краще, ніж контекстна реклама.

Помилка № 17: Ви не використовуєте UTM-мітки в контекстній рекламі в Інтернеті

Ошибка № 17: Вы не используете UTM-метки в контекстной рекламе в Интернете

UTM-мітки – ідентифікатор кліка Google, вони використовуються в контекстній рекламі для аналізу взаємодії користувачів з рекламними оголошеннями, що з’являються в пошуку Google при введенні ключових запитів, веб-сайтом або іншими каналами продажів поза Інтернетом. UTM-мітки, особливо у категоріях товарів, купівля яких має значно довший шлях, допомагають переглядати продажі офлайн, після перегляду контекстної реклами в Інтернеті.

Дані UTM-міток в контекстній рекламі можна налаштувати автоматично або вручну для кожного оголошення. Дане посилання автоматично додаватиметься в Google Analytics (при умові наявності скриптів від Google Analytics), і Ви зможете відслідковувати усю необхідну інформацію рекламної кампанії.

Помилка №18: Відсутність адаптивної верстки сайту при налаштуванні контекстної реклами Google Adwords

Ошибка №18: Отсутствие адаптивной верстки сайта при настройке контекстной рекламы Google Adwords

Сюди відносяться будь-які, як очевидні, так і неочевидні, перешкоди, які можуть стояти на шляху потенційного клієнта. Завдяки адаптивній верстці вигляд сайту “підлаштовується” під різні пристрої та екрани. Таким чином, кожен користувач зможе дізнатись необхідну інформацію, незважаючи на те, з якого пристрою чи браузера він взаємодіє.

Помилка №19: Ігноруєте дані контекстної реклами в Google Analytics

Ошибка №19: Игнорируете данные контекстной рекламы в Google Analytics

При запуску контекстної реклами в Інтернеті варто слідкувати за якомога більшою кількістю показників. Одними із важливих показників, які Ви можете аналізувати з Google Analytics для кожної контекстної реклами, є:

  1. Показник відмов – даний показник характеризує відношення усіх користувачів, що були на сайті, та користувачів, що були лише на 1 сторінці сайту та покинули її. Якщо в контекстній рекламі в Google Analytics показник відмов більше 75% – це означає, що варто переглянути налаштування контекстної реклами, заклики до дії, а також інші перелічені в цій статті помилки контекстної реклами. В такому випадку контекстна реклама є витратною і не принесе жодної користі.
  2. Кількість сторінок за сеанс – один із важливих показників, адже якщо він більший за 1, тоді можемо вважати, що користувачам є цікава інформація або товар і вони, можливо, його купують.
  3. Загальна кількість кліків за оголошеннями – слідкуйте за цими даними, адже якщо клікають мало, то це означає, що варто доопрацювати контекстну рекламу.
  4. Кількість користувачів, які клікнули за оголошенням, – якщо цей показник вищий за кількість кліків, означає, що деякі користувачі клікали на оголошення декілька разів.
  5. Кількість здійснених конверсій – обов’язково в Google Analytics варто налаштувати цілі, які повинні досягатися користувачами на сайті: здійснення дзвінка, кількість оформлень замовлень, кількість здійснення транзакцій. Тільки таким чином Ви зможете справді зрозуміти, чи ефективною була контекстна реклама в Інтернеті, чи ні;
  6. Загальна вартість рекламної кампанії – кількість коштів, які було витрачено. Якщо сума замовлень є більшою, ніж вартість контекстної реклами, то її можна вважати успішною.

Помилка №20: Не слідкуєте за кліками на сторінці за допомогою сервісу Plerdy

Однією з найпоширеніших помилок є відсутність відслідковування поведінки користувачів на сайті діючій рекламі, що перейшли з контекстної реклами в Інтернеті, а й з інших джерел трафіку.

Карта кліків Plerdy дозволяє переглянути Вам послідовність кліків, що були зроблені з контекстної реклами і проаналізувати кожен елемент для його подальшого вдосконалення. Переглядаючи дії користувачів на сайті, що перейшли з контекстної реклами, Ви можете зрозуміти, на що в першу чергу користувачі звертають увагу та на що клікають.

Карта кліків Plerdy збирає для Вас максимальну кількість інформації про дії користувачів. При правильному її використанні Ви можете збільшити кількість продажів на 50%.

Помилка №21: Налаштували все автоматично

Автоматичне налаштування контекстної реклами (з підказками від Google Adwords) без власних доналаштувань та без постійного аналізу рекламних кампаній гарантує Вам зливання бюджету. Потрібно зважати, що універсальні правила чи універсальні налаштування Google Adwords можуть не на 100% підходити конкретно Вашій діяльності та поставленим перед рекламою цілям. Все ж рекомендуємо Вам використовувати рекламу без автоматичних налаштувань.

Помилка №22: Дуже низька ціна за клік по оголошенні

Ошибка №22: Очень низкая цена за клик по объявлению

Тримаючи руку на пульсі Вашої контекстної реклами, Ви повинні розуміти, що за клієнтів, а особливо “якісних”, варто добре заплатити. Ціни за один клік можуть змінюватися щодня, тому варто слідкувати, щоб не залишатися десь далеко на 2-й сторінці видачі. Google Adwords сповістить Вас, якщо ціна за клік зміниться і запропонує переглянути оптимальну ціну для необхідної Вам позиції. При цьому варто пам’ятати, що не слід збільшувати ціну за клік, якщо дане ключове слово не приносить Вам багато цільового трафіку в рекламній кампанії.

Помилка №23: Не аналізуєте CTR-показник в контекстній рекламі

Ошибка №23: Не анализируете CTR-показатель в контекстной рекламе

Показник CTR – показує співвідношення показів оголошень за ключовими словам до кліків за оголошеннями з реклами. В контекстній рекламі в Інтернеті показник CTR вище 10% вважається хорошим, у разі, якщо він менший, варто або доопрацьовувати заклики до дії оголошень або перевіряти на наявність інших помилок зазначених у цій статті. Якщо не вдається виправити якість показника, контекстну рекламу варто закривати.

Помилка №24: Не аналізуєте ключі та їхню середню позицію у видачі оголошень контекстної реклами

Ошибка №24: Не анализируете ключи и их среднюю позицию в выдаче объявлений контекстной рекламы

Кожен ключовий запит фіксується і аналізується відносно до позицій оголошень. Якщо оголошення із ключовим словом займають 6-7 позицію, це означає, що цього оголошення ніхто не побачить. У чому може бути причина і як це покращити?

Найкращий варіант – це постійне вдосконалення рекламних оголошень. Якщо оголошення є цікавим, воно виділяється з-поміж інших конкурентів, то і позиції постійно ростимуть. Позиції не покращуватимуться тільки тоді, коли сторінка не відповідає вибраним ключовим запитам. У такому разі рекомендую або підбирати інші запити, створювати нову сторінку, або закривати контексту рекламу в Інтернеті.

Помилка №25: Товар чи послуга потребують довгого циклу прийняття рішень

Є різні типи товарів, від товарів, які можна купити на емоціях і до дорогих, перед купівлею яких клієнт повинен пройти довгий шлях прийняття рішень. Наприклад: купівля квартири є дуже дорогим товаром, попри це її однаково рекламують через контекстну рекламу. Проте контекстна реклама у цьому випадку виступає як одним із маси джерел трафіку потенційних клієнтів і тільки при комплексній роботі можна досягти успіху і відповідно продажів.

Помилка №26: Погана робота менеджерів

Не лише погано технічно налаштована контекстна реклама може призвести до малих прибутків. Якщо завданням контекстної реклами було збільшення кількості заявок чи дзвінків, а Ваші менеджери не справилися із поставленими завданнями, то збільшення прибутку або користі від контекстної реклами не буде. У багатьох випадках контекстна реклама не приносить жодної користі тільки через те, що менеджери невчасно або неправильно опрацьовують заявки.

Помилка №27: Ви не використали додаткові розширення

Не варто забувати про безкоштовні можливості від Google AdWords покращення Вашої контекстної реклами в Інтернеті за допомогою розширень. Дуже часто цією можливістю нехтують, просто не додають у оголошення контекстної реклами. Проте завдяки її налаштуванню можна збільшити кількість кліків практично вдвічі. Що входить у можливі розширення:

  1. Місце розташування – можливість відразу у оголошенні вказувати назву вулиці, при кліці на яку користувачу прокладеться до Вас маршрут. Якщо Ви представляєте локальний бізнес, то це просто must have для контекстної реклами.
  2. Додаткові посилання на інші сторінки Вашого сайту – якщо Ви в контекстній рекламі в Інтернеті продаєте мобільний телефон, то додатковими посиланнями можуть бути посилання на сторінку аксесуарів для даного телефону, або іншої гарнітури, чохлів, моделей телефонів, що мають схожі характеристики. Таким чином, користувач зрозуміє, що саме ви пропонуєте йому одразу широкий асортимент послуг.
  3. Можливість відразу зателефонувати – додавання номеру телефону в один клік дозволить зателефонувати до Вас. Так ви зможете одразу поспілкуватись по роботі з клієнтом.
  4. Рядок пошуку – дає змогу одразу шукати необхідне на Вашому сайті, не покидаючи пошукову видачу Google.
  5. Відгуки – ви покажете, що товар є справді хорошим, а також зможете спонукати користувача ознайомитися одразу з усіма відгуками про товар.

Попри те, що користувачу буде дуже зручно скористатися однією із запропонованих можливостей, використання розширень в контекстній рекламі збільшує зону охоплення Вашого оголошення, а це – збільшує акцент на Вашій компанії з поміж інших оголошень.

Також звернемо увагу на деякі типові помилки під час налаштування реклами самостійно:

  • не враховано часовий чинник (наприклад рекламне оголошення повідомляє, що менеджер передзвонить протягом 15 хвилин. Якщо ви працюєте до 18.00 години  то таку рекламу необхідно зупиняти о 17.45 щодня  і запускати її лише з початком нового робочого дня, та обов’язково вимкнути на вихідні).
  • низька якість текстових оголошень. Пишіть тільки чесні, об’єктивні, корисні тексти, не пропонуйте того чого не в змозі виконати – не обманюйте клієнта.
  • не оновлено заголовки рекламних оголошень. Мабуть відсоток конверсії у оголошенні про нові поступлення жіночого одягу “колекції весна-літо 2020” будуть доволі низькими весною поточного 2023 року.

Додатково зазначимо важливість так званого персоналізованого маркетингу в 2023 році в галузі рекламних послуг. Тобто увага не стільки окремим групам оголошень чи типам кампаній як більш правильному їх поєднанню.Причому чим більшою буде персоналізація реклами в кожному каналі – тим ефективність іі буде кращою. Дещо спрощено це можна подати так:

  • правильне оголошення;
  • правильній аудиторії;
  • в правильному місці;
  • в правильний час;
  • на зручному пристрої;
  • на основі аналізу попередньо зібраних гнучких та якісних даних;
  • для конкретної рекламної кампанії.

І досвід, син помилок важких…

Ця цитата класика якнайкраще може охарактеризувати Google Ads як інструмент інтернет-маркетингу. Читаючи різні статті про те, як можна створити і запустити рекламну кампанію за одну ніч, можна проґавити один дуже важливий момент, про який часто забувають згадати «автори» таких матеріалів.

Ми зібрали максимально поширені помилки контекстної реклами, через які вона може погано працювати, або не працювати взагалі. Насправді помилок налаштування контекстної реклами неможливо до кінця порахувати, адже, як і будь-яка інша галузь, контекстна реклама має свої нюанси, які вже вивчаються із роками досвіду.

Створити кампанію в контекстній рекламі дійсно можна просто і швидко. Але це не означає, що вона буде ефективною. Ось тут і знадобиться допомога фахівця, який має належний досвід, компетенцію і знає про можливе підводне каміння.

Сподіваюся, ця стаття допоможе вам уникнути більшості помилок рекламодавців-початківців  і отримати вигоду від витраченого бюджету на рекламу. Якщо ж вам знадобиться допомога в налаштуванні або веденні кампанії в Google Ads, ви завжди можете звернутися до наших фахівців.

 

Задати запитання
3 коментаря(ів)
  1. Юрий

    Добрый день. Создали pryanosti.com.ua на Битриксе . Что Вы можете предложить чтобы сайт начал продавать и сколько это будет стоить?

    • Andriy Chornyy

      Добрый день! Можно стартовать с контекстной рекламы и начать работать по SEO, для этого нужно удалить все ошибки, которые будут мешать.
      Цена у нас открытая и зависит от Ваших целей. Можно меньше вкладывать в интернет-маркетинг и позже получить прибыль, и больше вкладывать и быстрее получать прибыль. Напишите мне на почту [email protected] дадим консультации более подробно. Также можете посмотреть наши кейсы https://lemarbet.com/kejsy-razvitiya-internet-magazinov/

  2. Кирилл

    Спасибо, очень полезная статья!

Залишити коментар до Юрий Скасувати відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked *